reklama

Liberáli zo SaS a cenzúra

Sľúbil som si, že sa už nenechám politikou vytočiť, ale toto ma nemohlo nechať ľahostajným:  „Váš blog vykazuje črty hecovania xenofóbie a SME by sa malo zamyslieť, či takýto ľudia majú čo hľadať na jej blogu." To bola odpoveď na reakciu od jedného blogera.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (73)

Tak takúto vetu napísal podpredseda novej „liberálnej“ strany SaS Robert Mistrík.  Reagoval tak na kritiku blogera Adama Znášika, ktorý si dovolil slušnou formou poukázať na najväčšie nezmysly komentára, ktorý pán Mistrík napísal po voľbách do Europskeho parlamentu. Každý nech posúdi sám, či článok „vykazuje črty hecovania xenofóbie“.

Priznám sa, že mňa osobne takéto navádzanie na cenzúru vydesil viac ako známe vyhlásenie kandidáta SaS do EP Jána Oravca v rozhovore so Sudorom, že je „samozrejme“ za interrupciu v ktoromkoľvek mesiaci tehotenstva. Je to nehoráznosť, ale čisto teoreticky je to liberalizmus, aj keď extrémny. Avšak vyzývať denník na cenzúru, pretože si niekto dovolil vysloviť pochybnosti o bohorovných vyhláseniach po voľbách (z ktorých odišla SaS v konečnom dôsledku s dlhým nosom), je NEAKCEPTOVATEĽNÉ. Neakceptovateľné by to bolo aj keby to navrhol Ústredný tajomník KSS, ale keď to ako prvé napadne zakladajúcemu členovi akože liberálnej strany (20 rokov po páde komunizmu!!!), ide mi z toho mráz po chrbte.

 

Keď som v sobotu vstupoval do volebnej miestnosti, váhal som, či to so SaS nevyskúšam. Oslovilo ma ich rázne vyjadrenie, že so Smerom nepôjdu za žiadnych okolností. Mám však celkom dobrú pamäť a po chvíli som si spomenul, ako sa predseda Richard Sulík po voľbách 2006 bez mihnutia oka nechal naverbovať Smeráckym ministrom Počiatkom. Obhajoval to tým, že chce zachrániť rovnú daň. Účel svätí prostriedky. No nakoniec mu nevyšlo ani to a svojim spôsobom ho môžeme označiť za tvorcu „milionárskej dane“ (ktorú, mimochodom, platím aj keď mám od milionára veľmi, veľmi ďaleko). Nakoniec som sa rozhodol pre stranu, ktorá so Smerom reálne bojuje.

 

Na záver musím skonštatovať, že som rád.ako sa SaS vyfarbila hneď na začiatku a nemusím ľutovať svoje rozhodnutie nedať jej vo voľbách svoj hlas. Politikov, ktorí by najradšej cenzurovali odlišné názory, tu nepotrebujeme, takže si, dovolím parafrázovať : 

Voliči by sa mali zamyslieť, či takíto „liberáli“ majú čo hľadať na slovenskej politickej scéne.

 

Blažej Pokorný

Blažej Pokorný

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tridsiatnik a skôr optimista. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáPOLITIKASOCIÁLNE VECIVoľný časOSTATNÉ

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu